Zokninyúl

Nah ez rólam szól,az életmeről a barátaimról<3 meg a mi hülyeségeinkről.

Friss topikok

  • Zaz: Sok retardált! Tanulnál inkább a káromkodások helyett. Hogy a szüleid nem tudtak megnevelni, szégy... (2008.12.03. 22:14) Versenyes
  • zokni.nyúl: Nem is vagyok:DÉn is szeretlek (2007.10.25. 18:00) vááá:@

Linkblog

76bajusz

2007.10.20. 21:12 - zokni.nyúl

Címkék: bajusz 76

Na Csenge kedvéért 76bajusz.Elmagyarázom:D Na ma itt volt Hajni és Zsófi és elmentünk bicajozni.Hajnit csikiztük a gép előtt és beírtuk véletlenül hogy 76jusz,és ebből lett 76bajusz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nah ma rövidített óránik voltak szóval suliban nem volt semmi extra.Aztán elmentünk a parkba.Nikitől kaptam szív alakú tusfürdőt.Tudjátok olyan kis picit.Olyan ari<3 ÉS mivel lefagyott a kezem elindultam haza.Hazaértem.Kajáltam.Eljöttek Hajniék aztán itt szórakoztunk meg ilyenek:DElhúztunk bicajozni ott meg a fülem fagyott le:D

 

 

 

 

 

 

 

Holnap Orsi névnaap.És megyünk Szolnokra moziba,mekibe meg mászkálni:POlyan jó lesz.Most am msn-en megy a szokásos állaatkodás:DCsenge hülye,Orsi hülye,Hajni hülye,én hülye.

 

 

 

 

 

 

Ma találtam nagyon édes kiscicákat és megtarthatom őket<3 Az egyik sima fekete,a másik vajszínú-fekete-fehér foltos<3 Mára nem tudok mást írni szóval pussz,jóéjt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zokninyul.blog.hu/api/trackback/id/tr3202432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása