Zokninyúl

Nah ez rólam szól,az életmeről a barátaimról<3 meg a mi hülyeségeinkről.

Friss topikok

  • Zaz: Sok retardált! Tanulnál inkább a káromkodások helyett. Hogy a szüleid nem tudtak megnevelni, szégy... (2008.12.03. 22:14) Versenyes
  • zokni.nyúl: Nem is vagyok:DÉn is szeretlek (2007.10.25. 18:00) vááá:@

Linkblog

Versenyes

2007.10.25. 18:25 - zokni.nyúl

Címkék: gatyamadzag

Nah hát ma volt matek előkészítő.Elkéstem mert áramszünet volt és nem nyílt a kapu.Áramos kapunk van:/Csak azért hogy édesanyámnak ne kelljen kiemelni a nagyérdemű popóját a kocsiból.Az előkészítő uncsi volt előkészítóztünk.Aztán dupla angol volt kaptam két 5-öst×P Ki az okos?Én vagyok az okos.Utána tesi új játékot talált ki a tanár:D Kifeszített egy hosszú  gatyamadzagot a bordásfalak közé,a két részére állt a két csapat,volt egy labda, és úgy kellett dobni hogy a másik csapat ne kapja el.Nem nagyszerű?De Csenge mindig elkapta helyettem a labdát..|..Aztán matekon bejelnette a tanár hogy szombaton írunk:/Nyelvtan gyakoroltunk arra a hülye versenyre ami du. volt.A tanár megállapította  hogy kihagy az emlékezetem:/Őt meg seggbebaszták a denevérek.

Kémián kémia volt.Aztán behozta Tami az unokahúgát vagy nemtommilyét de nagyon édes<3 Utána menni kellett hülye nylevtanversenyre:/TITOK Arany faszság.Gyorsan megcsináltuk Zsófival és visszamentünk a szekrényekhez:DOtt állatkodtunk kibuktattam meg minden szarság.Köszöntünk azoknak akik elmentek előttünk,kiscsaj cipőjét×DZsófi megdícsérte egy kiscsaj cipőjét. Hzaajöttem,mit látok?Hogy a macskám lakmároz vmi egérféleséget.Tanultam kicsit,most meg itt vagyok,ÉS MÁR CSAK 8 NAP ANGLIÁIG<333 És a végére: Dumikacsa:/ÁÁÁ.Aki érti érti,aki nem nem,ennyi.Pussz

A bejegyzés trackback címe:

https://zokninyul.blog.hu/api/trackback/id/tr100208023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsolya :D 2007.10.25. 18:58:58

:D:D:D:D:D:D te hülye vaagy :D:D:D seggbebaszták a denevérek :D:D nagyérdemű popó ::D DUMIKACSAAAAAAAA ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ..|..

Nencsi 2007.10.25. 19:41:02

Azt is írd bele hogy te meg 3x elszetted tőllem a labdát !!! ..|..

zokni.nyúl 2007.10.30. 16:05:33

Hát seggbebaszták:DVagy a denevérek vagy a férje.Amilyen undorító inkább a denevérek.ÉS igen elvettem CSengétől a labdát,de ős is..|..

Zaz 2008.12.03. 22:14:42

Sok retardált!
Tanulnál inkább a káromkodások helyett.
Hogy a szüleid nem tudtak megnevelni, szégyen!


süti beállítások módosítása