Zokninyúl

Nah ez rólam szól,az életmeről a barátaimról<3 meg a mi hülyeségeinkről.

Friss topikok

  • Zaz: Sok retardált! Tanulnál inkább a káromkodások helyett. Hogy a szüleid nem tudtak megnevelni, szégy... (2008.12.03. 22:14) Versenyes
  • zokni.nyúl: Nem is vagyok:DÉn is szeretlek (2007.10.25. 18:00) vááá:@

Linkblog

vááá:@

2007.10.24. 19:28 - zokni.nyúl

ÁÁÁ:@ Kiderült hogy vki hazudgál nagyapámnak:@Tudjátok hogy voltunk Szolnokon és egy gyerek elkezdett hazudgálni hogy nem is ott voltam... Ha megtudom ki volt kettébaszom:@ Ennyit erről :/

Amúgy ma bementem a suliba 7:10-re  mivel drága 0. óránk lett volna:/ De az az állat nem jött be:@ De beszélgettünk egy csomót.Aztán bioszon behozták a csontvázat azt lestük.Irtó érdekes volt mindenhol el volt törve és marha büfdös volt.Aztán jött a töri.Dogát írtunk 3-as lesz kb.Matek előtt baszogattam Csengét meg lökdöstem:D Irodalom:dögunalom Nyelvtan:dögunalom. HolnaP mennem kell vmi hülye nyelvtan versenyre :/ Tesin medicinlabdával szenvedtem Zsófival :D Meg baromságokat beszéltem hogy Csenge pinája büdös.Nem vagyok perverz am.Hazajöttem simseztem,elmentem angolra(külön) ismét hazajöttem.Tanultam,és most itt vagyok:) És már csak 9 NAP LONDONIG :P ÁááÁ olyan jóó lesz<3 Na mára ennyi meg egy Lándönös avatar:) Na puX

A bejegyzés trackback címe:

https://zokninyul.blog.hu/api/trackback/id/tr45206354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nencsi 2007.10.24. 21:39:48

Kurva anyád ..|.. am nem vagy pervez áhhhh.. :D:D na szal kabbe xp

zokni.nyúl 2007.10.25. 18:00:03

Nem is vagyok:DÉn is szeretlek


süti beállítások módosítása