Zokninyúl

Nah ez rólam szól,az életmeről a barátaimról<3 meg a mi hülyeségeinkről.

Friss topikok

  • Zaz: Sok retardált! Tanulnál inkább a káromkodások helyett. Hogy a szüleid nem tudtak megnevelni, szégy... (2008.12.03. 22:14) Versenyes
  • zokni.nyúl: Nem is vagyok:DÉn is szeretlek (2007.10.25. 18:00) vááá:@

Linkblog

Pókfi

2007.10.22. 19:18 - zokni.nyúl

Címkék: cam itthon

Egy icipici pókfi a vízköpőre ült,
Az eső esni kezdett és ő kipenderült
Kisütött a nap és elűzte az esőt
És az icipici pókfi már megint visszaült.

Nah ma itthon voltam,nem volt semmi érdekfeszítő.Felkeltem lementem és ágyból néztem vmi idóta filmet,amit 4! órán át néztem,és mi lett a vége?Az hogy mindenki meghalt.Nagyon örültem.Azután gépeztem,megnéztem a Bajos Csajokat,Zsófival állatkodtam cam-mal:DMeg lestem a macskámat milyen állatságokat csinál.Szeghény kissé hiperaktív,össze-vissza szaladgál meg ugrál.Ma kergette a faleveleket:D Szóval tényleg nem volt semmi érdekes ma.Most tölteném le a High School Musical 2-t de nem indul:@ Meg mesedalokat éneklek főleg Oroszlánkirályt.ÉRZEEEEEEEEED MÁÁÁÁÁÁÁÁÁR A SZÍÍÍV SZAVÁT... <3 Mára ennyi,pUssz

Sziasztok

A bejegyzés trackback címe:

https://zokninyul.blog.hu/api/trackback/id/tr16204040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása